Ponúkame originál
školenia v licencii VDA QMC.

 

 

VDA 6.3, VDA 6.5, PSB... Viac info...
VDA 6.3 ID 316 Viac info...
Ponúkame Vám Prehľad o procese NTF a riešení chýb z poľa v súlade s požiadavkami VDA QMC... Viac info...
ISO 14001:2015, ISO 45001, ISO 19011:2018 a iné s vynikajúcim odborníkom, ktorý má viac ako 15 ročnú prax pri výkone auditov. Viac info...
novinka špeciálne pre HR manažérov s cieľom sprehľadniť problematiku školení v automotive oblasti Viac info...
Komplexné informácie o požiadavkách na zástupcu pre bezpečnosť produkt... Viac info...
Priamo u zákazníka na základe špecifikácií normy. Viac info...
Definovať, merať, analyzovať, zlepšiť, štandardizovať... Viac info...
  • 1

Zákaznícka komunikácia, zvládanie ťažkých situácií v kontakte so zákazníkom

Školenie

Termín

Miesto konania

Cena

Lektor

Zúčastniť sa

Zákaznícka komunikácia, zvládanie ťažkých situácií v kontakte so zákazníkom 

 

Banská Bystrica

249,- bez DPH

Ing. Tomáš Gróf

REZERVÁCIA

 

Pracovné povinnosti Vás často vystavia situácii, v ktorej musíte so zákazníkom, či dodávateľom zvládnuť ťažký rozhovor. My Vám ponúkame riešenie, ako zvládnuť takúto náročnú komunikáciu na konštruktívnej a emocionálne vyrovnanej úrovni. Ukážeme vám praktické cvičenia a rôzne metódy na dosiahnutie stanoveného cieľa. Buďte v novom roku pripravení komunikovať so zákazníkom ako skutoční profesionáli.

 

Cieľ:

Cieľom programu je rozšíriť komunikačný repertoáre a osvojiť si stratégie a taktiky zvládania situácií, ktoré by mohli ohroziť vzťahy so zákazníkmi a klientmi. 

Zákaznícka orientácia nemôže znamenať, že sa budeme prispôsobovať aj neprimeraným požiadavkám a jednostranne ustupovať. Zákaznícka orientácia znamená , že rešpektujeme zákazníka alebo klienta ako partnera a namiesto „úslužnosti“ staviame na dôveryhodnosti a konštruktívnom vyjednávaní. 

Dosahovanie win-win riešení je však niekedy ťažké a niekedy nenachádzame k nemu ochotu na druhej strane.  Nie je to beznádejné.

 

Cieľová skupina:

Pracovníci, manažéri a lídri zo všetkých oblastí výrobnej aj nevýrobnej sféry.

 

Obsah:

  • Progresívny model obchodu
  • Dôvera a dôveryhodnosť ako faktor úspechu
  • Partnerský prístup
  • Komunikácia so zákazníkom
  • Typy zákazníkov a adekvátne stratégie jednania
  • Základné stratégie a taktiky vyjednávania
  • Vyjednávanie postavené na záujmoch
  • Jednanie v sťažených podmienkach:
    • zákazník je nespokojný a vyslovuje neoprávnenú kritiku
    • zákazník sa sťažuje oprávnene
    • ako odkomunikovať nepríjemnú chybu na našej strane
    • je nutné povedať zákazníkovi „nie“
    • zákazník používa neférové „triky“
    • ako si poradiť s nátlakom

 

Trvanie:

1 deň

 

Požiadavky:

Nie sú potrebné žiadne špeciálne predpoklady.

 

Poskytované benefity:

  • Komplexné výukové materiály
  • Skúsený školiteľ
  • Príjemná školiaca atmosféra s najlepším servisom
  • Certifikát
  • Dostatočný priestor pre výmenu skúseností a vedomostí